דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כל חברה בעולם צריכה אפליקציה ייעודית? 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2130 פעמים ]

פיתוח אפליקציות הוא חלק בלתי נפרד מהאופן בו חברות ופירמות מודרניות נערכות לשוק הכלכלי החדש. בשנים האחרונות האפליקציות הן חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו – בין אם מכשיר הטלפון הנייד שלנו הוא אייפון, סמסונג גלקסי, נוקיה או אחר. פיתוח אפליקציה נוחה מאפשר גישה מהירה לעולם שלם של ידע, ודרכה ניתן גם לשווק מוצרים חדשים. מותג אשר אינו מתהדר באפליקציה יכול בקלות ללכת לאיבוד בין שלל החברות השונות, ואינו מגיע לקהלי יעד חדשים.

 

הסתכלו סביבכם: כולם משתמשים באפליקציות

מעניין לראות כי אימוץ האפליקציות בקרב משתמשי הטלפונים הניידים אינו נעשה רק אצל צעירים. גם מבוגרים משתמשים באפליקציות, בעיקר תודות לנוחות ולפונאציונאליות שלהן. מבחינת החברות, פיתוח אפליקציות מאפשר גישה ישירה אל תחומי העניין של הלקוחות. מלבד גיוס לקוחות חדשים, פיתוח אפליקציה גם מאפשר מתן שירות ללקוחות הקיימים. בעזרת מנועי חיפוש או אלגוריתמים אחרים המוטמעים בתוך האפליקציה יכולה כמעט כל חברה לתת מענה לדרישות של לקוחותיה. כפי שניתן לראות, פיתוח אפליקציות לsmartphone בצורה נכונה הוא אינו זכות יתר של חברות ענק אלא צורך אמיתי של כל נותן שירות.

 

הפרסום המסורתי לא מספיק

אם בעבר הסתפקו החברות בפרסום בעיתון, בטלוויזיה או באינטרנט, הרי שכיום הן יודעות כי ללא פיתוח אפליקציה המותאמת אישית לשירותים שהן מציעות יהיה קשה מאוד לבלוט. בניית אפליקציות לאייפון ולמכשירים אחרים אינו נושא הקיים רק בישראל, אלא תחום רחב אשר ניתן למצוא את גרורותיו בכל רחבי העולם. גם אם אתם בתור מנהלי חברה, שיווק או פרסום לא מכירים לעומק את הנושא של פיתוח אפליקציה וכיצד הוא נעשה, אתם בוודאי מכירים את האפליקציות המוצלחות. הסיבה לכך היא שישנם מיליוני משתמשים העושים שימוש באפליקציות על בסיס יומי, ובכך מחליפים את צורות התקשורת המסורתיות. בעתיד לא יהיה צורך במענה אנושי או במערך שלם של נותני שירות, משום שהאפליקציה תאפשר גישה ישירה לכל לקוח אל מאגרי המידע הייעודיים עבורו. בניית אפליקציות לאייפון היא הרבה יותר מכלי עזר עזר עבור החברה, אלא חלק מדו שיח חדש אשר לא היה קיים בעבר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, פיתוח אפליקציה אינו נושא השמור רק לחברות הייטק או אתרי אינטרנט. גם נותני שירותים מסורתיים מפתחים אפליקציות ייעודיות, אשר המטרה שלהן כאמור היא לשמור על לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים. פיתוח אפליקציות לsmartphone עבורם הוא דרך להשיג דריסת רגל בתחום רחב, בעלות משתלמת ונוחה. בנוסף, במידה והפיתוח נעשה בצורה נכונה החברה מרוויחה לא רק אמינות בקרב הלקוחות, אלא גם אפיקי הכנסה חדשים.

 

הקצב המודרני מזמין אכתכם להצטרף

לסיכום, האפליקציות שינו את העולם לא רק עבור צרכני התוכן, מחפשי השירותים ומשתמשי הטלפון אלא גם עבור החברות והפירמות הפועלות מאחורי הקלעים. קשה מאוד לעמוד בקצב הנוכחי של הטכנולוגיה ושוק המסחר ללא אפליקציה מתאימה, וההיצע הגדול מוכיח זאת. אנליסטים רבים מעריכים כי בעתיד הקרוב אפילו אתרי אינטרנט יעברו לפעול בצורה הדומה יותר לאפליקציה, וכך יקלו עוד יותר על הגולשים ועל הצרכנים. אפשר לראות את הפופולאריות של הכלי החדש אפילו בקרב משרדי ממשלה, אשר חלקם מתהדרים באפליקציות ברמה גבוהה במיוחד. בניית אפליקציות לאייפון היא חלק חשוב במאבק על תשומת הלב של האזרחים גם עבורם, ולכן פיתוח אפליקציות מתאימות הוא חלק בלתי נפרד מצורת העבודה. לסיכום, זכרו כי פיתוח אפליקציות לsmartphone הוא לא הפריבילגיה שלכם כחברה, אלא תנאי הכרחי להצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב